dimarts, 17 de maig del 2016

Visita a l'escola infantil Príncipe Valiente


Una de les activitats que vàrem realitzar els meus companys de classe i jo, gràcies a l'assignatura "organització de l'espai escolar, materials i habilitats docents" que estem cursant aquest segon any de Magisteri Infantil és la visita a l'escola infantil "Príncipe Valiente" (0 a 3 anys) situat a Manises. 

Quan vàrem entrar, ens va rebre Nani, qui ens va explicar les funcions de l'escola i també, va ser l'encarregat d'ensenyar-nos tots els recintes del centre. Ens va deixar entrar a les aules i compartir moments amb els alumnes que es trobaven allí. 
Aquesta escola infantil, em va agradar molt, ja que és molt creativa i innovadora, amb racons i aules fetes amb molta imaginació. Una d'elles que em va sorprendre va ser l'aula on es realitzaven teatres, ja que estava il·luminada amb llums fluorescents, cosa que li donava un punt molt especial a aquella habitació. 
Un altre espai que em va sorprendre per la seua grandària va ser el pati que tenien els xiquets i xiquetes per a jugar i realitzar qualsevol activitat. 
Per tant, recomane que visiteu el centre "Príncipe Valiente", ja que en ell podeu trobar una escola amb espais molts grans, molt creatius i que us sorprendran.














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada