dilluns, 16 de maig del 2016

Projecte d'Aprenentatge Servei al Federico García Lorca


La setmana passada vaig acabar el període de visita a l’escola Federico García Lorca en la que estava realitzant, amb els meus companys de classe, el projecte d’Aprenentatge Servei (ApS).

M'ha agradat realitzar i dur a terme aquesta activitat del projecte ApS per què és com si haguera tornat a repetir l'experiència que vaig poder tindre en primer de magisteri amb les meues primeres pràctiques escolars.

El primer dia que vaig arribar al col·legi “Federico García Lorca”, quan els meus "alumnes" em varen veure, notava que sentien un poc de vergonya però a poc a poc, a mesura que passaven els minuts, els notava cada vegada més propers a mi, contant-me coses de les seues famílies i també notava, com ells volien saber coses meues.

En tot moment, m'he sentit molt còmoda amb ells, ja que en cap ocasió m'han donat problemes.

Per a mi, ha sigut un plaer tindre un segon contacte amb alumnes d'infantil i poder saber que el que estic fent m'agrada i m'apassiona de veritat. 









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada